Äntligen!

wiho, äntligen kan jag lägga in bilder! Vadå över lycklig<3

Gårdagens bilder..<3 17/6-09
Jag var i parken med lillan och min älskade moster. Vi satt och åt glass och snackade en massa kul.


Fåglarna badade i fågelbadet..=)


Älskade moster, vi satt och pratade & hade riktigt trevligt.


Linda tog en bild på mig.


Lillan låg och sov så gott i vagnen.

-----------------------------------------------------------------v--------------------------------------------------

16/6-09
Slappedagen hihi<3


Mina två älsklingar låg och tittade på fotbill tillsammans... <3<3

    
Dom såg så lyckliga & glada ut. Gud vad jag älskar er...<3



Detta satt jag vid när dem låg och tittade på fotbollen :)



Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0