Barndop!

Igår hade vi fullt upp med dopet, stod och bakade tårtan 23:00. Vadå ute i sista stund?! 01:00 Så höll jag på att skära upp sallad så det blev en sen dag igår. Vi hade fullt upp med dukning, laga mat & baka. Jag sov hela natten (ovanligt för att vara mig) Sen så vaknade jag vid 06:30. Då gick jag och min kära sambo upp för att fixa till det sista och packa ner det! Sen kom min mamma & pappa och hämtade min sambo. Dem åkte sedan ut till lokalen för att skära upp frukten mm. Samtidigt så var jag hemma och satte i löshåret & sminkade mig. Sen var jag klar runt 10:00.. Då började gudstjänsten och min mamma hade inte hämtat oss ännu. Men vi var iallafall i tid till till Novas dop. Sen efter det så skulle vi ut till min gammelfarfar och ta 5 generationers kort på både min mammas & pappas sida. Det var skoj. Det blev många bilder som jag ska få senare. Dock har jag totalt glömt bort att ta en massa bilder idag..Skit störrigt, men jag har varit så himla stressad och borta i huvudet idag. Men mina släktingar tog kort i kyrkan så får låna deras bilder senare.  Vi bjöd på Potatis sallad, fruktbricka, kyckling, rostbiff, kassler, färsk sallad och bröd. Sen till efterätt så blev det hemabakade gräddtårtor och en massa kakor. Vi fick hem nästan en hel tårta. Jobbigt jag som skulle vara nyttig imorgon det kan jag nog ta o glömma.! just nu så är min faster och hennes son hemma hos oss. Våra Gubbar är och köper God kina mat idag. Nu vaknade våra barn så nu måste jag gå o leka med lilla :)

Peace and love




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det e mäckigt med alla förberedelser, Jag har mina nästa söndag då det oxå kommer runt 50pers. Hoppas allt gick bra för er i allafall.

2009-06-14 @ 21:57:43
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma♥

Nope ingen aning =P Liten önskan om en flicka och killen om en pojke =P Men spelar ingen som helst roll =D Längtar mkt nu =D

2009-06-14 @ 22:53:49
URL: http://dujagden.blogspot.com
Postat av: emeliehjaertajonas

Vad roligt. Ja det kan jag tro att du är. Så länge som ni höll på :)

Vad gott med kinamat :D

Mums :D

Pusspuss

2009-06-15 @ 10:54:18
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0