God morgon

Igår så gick hela min dag åt att passa Nova, Plugga på körkortet, sen kom min andra oriflame beställning hem. (Nu ska vi tjäna lite penger hihi. ) Blir så himla glad varje gång jag får det paketet  och min bonus gåva<3 Weeiii.
Men det roligaste av allt är att jag fick den nya katalogen och den var riktigt intressant. Nu säger jag inte detta för att skryta, men gud måste bara få säga att det är verkligen så himla kul att jobba med sånt man älskar och tjäna pengar på det! Längtar som bara den tills smink kursen  den 8 juni. Då ska vi lära oss att lägga lite olika sorters make up på andra människor. Det är ju jätte  häftigt att nlära sig sånt! Men men annars så händer inte så jätte mycket idag, tänkte lämna ut de sista oriflame produkterna som kom igår. Sen ska jag ge min moste hennes födelsedags present som består av en cosmetic bag, 2 ögonskuggor och en söt tvättsvamp i form utav en blomma.  Det var riktigt gulligt! På denna beställningen tjänade jag lite mer än 400:- det är väldigt bra fick pengar.  Om det är någon som är intresserad av att börja sälja så kontakta mig på [email protected] för mer information.
Nu ska jag äta lite frukost.

PussoKram
MammaMia


Mammas lilla sötnos<3<3



Pluggplugg!


Detta har jag beställt från oriflame till mig själv! 2st sponge(2 tvättsvampar), Rengöring till ansiktet (Rengörings mjölk och ansiktsvatten), Natt kräm & en fet salva till nova.  Den salvan kan användas till allt, både människor & djur. Tatueringar,sår, där man är torr, mm.



Mina Bonus Gåvor! Tack Oriflame..<3

Ett läpp balm & en natt & dag kräm(Den rekomenderas varmt, den doftar så himla friskt o gott!).



Detta ska min moster få i födelsedags present =) Grattis i efterskott  älskade moster<3



Jag älskar er så himla mycket<3<3  tack för att ni har blivit min underbara familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0