*Godkväll!

Idag så har jag verkligen inte haft så mycket tid att blogga. Har varit iväg på körskolan hela eftermiddagen.

Började med att jag vaknadfe när älsklingen skulle åka till jobbet vid 07:00..Sen vaknade jag av att han kom hem lite efter 09:00 Då hade dom jobbat klart för dagen. Men imorgon så skulle dom börja på ett stort jobb så då jobbar han förmodligen fulla dagar. Men men det vara bara trevligt att han slutade tidigt för jag fick en baguette till frukost som han hade med sig hem. Sen har jag pluggat en massa i körboken, för jag känner att jag måste verkligen ta körkortet nu pallar inte ta bussen & jag pallar inte vara fast i sketna ljungbyhed. Vill kunna komma ut lite. Vid 3 tiden tog jag bussen till körskolan & gjorde två pärmar. Jag klarade båda två så det känndes riktigt bra...:)
Sen vid 16:20 så körde vi till Ä-holm. Vill bara bli klar nu men det känns precis som om jag aldrig kommer bli klar. Men ska bli skönt när halkan är klar. Nä nu ska jag och min två älsklingar titta på tv, mysa och äta gott.
Ha en bra kväll.

Peace and love

Lite bilder på söta Nova<3<3

   




Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej Mia!!:)Först får jag väl säga grattis till bebben!!!:)Sötare får man ju leta efter,ni verkar ha det så mysigt i er lilla familj;)Va fin blogg du har och va kul med så mkt bilder på älskade Linda,Lotta,Bitte och syrrorna!Längtar riktigt mkt HEM till Ljungbyhed när jag ser dom;)Men jag ska få min vilja igenom och flytta tillbax nångång..utanför iaf.Passar ju bra med tanke på vår kennel som är i startgroparna!:)Duktiga du som går på körskolan,jag har fortfarande inte tagit mig i kragen och inte sambon heller men han blir färdig i aug-sep sen är det min tur!Nej nu vill jag träffa er!Får nog slå Linda en pling imorgon!Pussssss!!/Sabine med flock

2009-06-24 @ 22:39:21
URL: http://www.dirtysouthsaussies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0