Godmorgon!

Idag så vaknade jag och lillan runt 10 tiden. Härligt att få sova ut för då är man go & glad när man vaknar.  Just nu så ligger lillan och nanar gott. Själv så har jag stortsädat hela lägenheten. Det har tagit 3 dagar för mig att städa den. Men barndopet tog verkligen slut på all min energi. Men jag känner att jag börjar återställa mig nu skönt. Härlig dag idag spelar radion och sitter vid datorn samtidigt så skiner solen utanför. Känner mig så lycklig idag.

 Imorgon är det midsommar och vår dag är fullbokad då. Fast vi ska inte ha en vanlig svensk midsommar. För  istället så tar vi båten äver till Danmark och tåget in till bakken. Sen är vi där från det att dom öppnar tills dom stänger. Det är så härligt för man är nästan ett barn på nytt hehe..=)  Det är familjen, vänner och släktingar som ska åka dit så det ska bli riktigt kul & lilla Nova ska för första gången åka till Danmark.  Jag älskar att fira midsommar där och jag älskar att vara barnslig för en dag hehe:)  Nä nu kom min kära sambo hem & jag tänkte äta lite frukost.

Vad ska ni hitta på i Midsommar?

Peace and love




Bara älskar denna låten nu hehe..=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja dom jävla förvärkarna kan jag vara utan men jag blir bara glad när jag får enm riktig värk. :) Hehe. Det är bara bra sj?

2009-06-18 @ 13:50:53
URL: http://littledolly.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Du har en award hos mig! Kram

2009-06-18 @ 15:58:18
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0