Godmorgon!

Just nu så har jag inga som helst verktyg där jag skriver mina inlägg, så blir tyvär inga bilder i detta inlägget:) Idag så började min sambo inte jobba förrens vid 9 tiden. Så han fick lite sovmorgon. Igår så låg mina darlings och tittade på fotboll. Kan knappt förstå det jag som inte gillar fotboll överhuvudtaget har en dotter på 3 månader som alltid tittar på sport med sin pappa och verkar älska det..:) Sen på kvällen runt 11 tiden var nova riktigt gnällig..Hon pratatde,skrek & skrattade i vår säng. Jag tippar på att hon var väldigt övertrött. Själv så låg jag och tittade på linas kvällsbok. Älskar verkligen den filmen. Samma idag har hon varit riktigt gnällig, men det beror kanske på 3 månadersprutan som hon fick i måndags eller så var hon bara trött. Men just nu ligger hon och nannar så sött...<3 Förresten så måste jag bara tacka alla som ger min blogg snälla komentarer & det är så kul att ni gillar att läsa den:) Idag händer det inte så jätte mycket, tänkte plugga lite på mitt körkort nu och sen ska jag jag gå en runda med Nova i vagnen..<3 Nä nu måste jag plugga lite annars lär jag aldrig få mitt körkort! hehe Peace and love

Kommentarer
Postat av: emeliehjaertajonas

Hehe. Ja det låter roligare :)

Här var riktigt mycket folk så ni hade nog haft svårt att komma fram med vagnen.

Pusspuss

2009-06-17 @ 18:38:44
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0