hej alla bloggläsare!

Vid 05:00 tiden gick jag upp för att byta blöja på lilla Nova. Då fick jag värsta rycket och började städa i lägenheten. Jag blev super pigg & sen gick jag in och la mig. Somnade direkt och vak´nade 08:30 skit trött var jag då. Men var tvungen att börja plugga teorin till körskolan. Sen ammade jag lillan. Idag har jag ätit väldigt dåligt!

morgonen - 2st små melonbitar
runt 3 tiden- 1st banan + 2st mackor.
runt 20:00 - 2st mackor och 2 ny potatisar.

Idag så var jag på körskolan i 1,5 timme. Jag kom hem 3 började då på middagen ( som jag aldrig han äta för vi skulle på sminkkurs) .. Sen har nova varit hemma med sin pappa hela kvällen eftersom  jag och min mamma varit på sminkkurs inom oriflame hela kvällen. Det var riktigt kul. Vi ska få diplom för att vi har gått hudvårds & sminkkurs..=) sen på onsdag så är vvi bjudna till havet där vår regioncef inom oriflame bjuder alla konsulenter på mat, gott!!
Nä nu ska jag gå och natta lillan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0