Om man inte handlar ofta, blir det mer!

Så här har vår dag sett ut.
Började med att min kära sambo väkte mig för att jag skulle passa lillan när han & hans bror skulle åka och handla. Sen Sen kom hans bror, sen körde dem bort till fiket för att köpa frukost-bullar. Undertiden satt jag och lillan på balkongen, då ringde min mamma till mig och sa att jag skulle få pengar för Oriflame. (Vi säljer smink tillsammans och delar hela vinsten rakt av. ) Jätte bra nu när man är mamma ledigt extra pengar är inte helt fel.  Så när min sambo och hans bror kom hem så stack jag ner till gymmet för att hämta pengarna av min mamma. Hon var där och tränade med min underbara mormor. På vägen hem så ångrade jag mig att jag inte ville med och handla. Så det blev ändrade planer. Jag och älskade Nova åkte med. Vi handlade på Ö&B , Skopunkten, Babyland & toysarus. Skit skoj att handla leksaker till lillan. Sen fick jag ännu ett par skor av älsklingen mitt 4:e par denna månade hehe generös sambo vill jag lova. Vi storhandlade till lillan, om man säger såhär om man inte handlar ofta blir det mer varje gång! =)
När vår shoppingdag var över så åkte vi till pizzerian och handlade mat. Fick bli en kebabrulle till mig och sambons bror  "Dennis"sen sambon ville ha en kebab tallrik. Sen åkte vi hem till Dennis och åt maten och tittade på tv. Sen körde han hem oss. Jag tror att jag och sambon var mer nyfikna på alla Novas nya saker än vad hon var hehe. 
Annars har kvällen varit jätte lugn och skön. Nä nu ska jag gå och lägga mig. Glöm inte att hitta hit imorgon igen.
Nya äventyr och roligheter hehe;)

Kramar MammaMia


Lite av novas leksaker  här nere =)




Vi köpte myggnät, parasol & sorts automobil till en söt grej med måne, stjärna och en sol. =)



Sweet pink! <3




 Babygym jättebra för lillsnäckan.<3



Dessa mjuka klossarna som gör olika saker.

Gul kvackar som en Anka!
Röd /blå ringer som ett katthalsband
Grön vibrerar när man drar i grodans ben =)

Jätte rolig leksak.




Här ligger hon med alla sina leksaker! =)

Hon fick också en skallra & en snuttefilt blandat med ett gosedjur. Katt & snuttefilt =)





Dessa snygga skorna fick jag idag  149:- från skopunkten =)


Kunde bara inte motstå att köpa dessa snygga glasen från Ö&B





Godnatt alla & sov gott! =)

Peace n love

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Vilken mysdag ^^ hihi..



Svar:

Då läste jag rätt ^^

Aw tack så mkt! :D Jag fastnade dirket på din blogg efter jag hade läst det där du hade skrivit om unga föräldrar och det ^^



KRaam

H

2009-06-28 @ 23:56:19
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: stephanie

Hejhej söt blogg du har =D

2009-06-29 @ 00:11:43
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Sonja

Hehee , nämen taack! Jaa det är mina läppar med some sugar på .. Jag tycker om att trixa o sådant med bilder, gör alltid något konstigt fast ändå roligt på gång..



Berätta lita om hur du fick barn, va de planerat o såå? hur känns det att va en mamma, roligt att veta (a) om du orkar berätta, kram <3

2009-06-29 @ 01:27:26
URL: http://luktiicaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla, 19 år och snart mamma

Nej så söta saker ni har köpt till lillan, längtar tills man kan köpa sånt. :)

Fina skor också, hoppas att ni mår bra alla tre du får hälsa! :) Kram på er

2009-06-29 @ 06:26:58
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Martina

Varsågod! Tycker de e trevligt me starka tjejer"

2009-06-29 @ 08:31:14
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Nej ingen länkning behövs :) Men du är nu nominerad till veckans blogg så nu är det bara för dina läsare att börja rösta :)

2009-06-29 @ 08:49:31
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack så mycket! Vad roligt att ni också ska gifta er hi hi! Det är ju sååå roligt att planera och fixa =) Tiden går så fort och nu börjar nervositeten komma ha ha ha! Men det ska nog bli bra ;)



Vilka fina saker du köpt till både dig själv och din söta dotter =) Det är roligt att "shoppa loss" ibland he he!



Lite kul att du och din mamma också säljer Oriflame produkter! Jag har sålt det förut och min mamma säljer det fortfarande! Bara ÄLSKAR dom produkterna!



Ha det gott i värmen!



Mvh

Tess

2009-06-29 @ 09:30:45
URL: http://tesslindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0