Stackars min skadade sambo..<3

Idag blev det storstädning, så nu är här finfint i vår lägenhet.
Sen har jag,Nova & Min morbror samt hans flickvän varit i Åstorp på marknaden fast det roliga var att där inte var någon marknad. Så vi drog in på ett fik och käkade lite frukost. Jag åt Lax,potatis sallad & sallad. Sen så bjöd jag hem dom till oss nu ikväll för vi skulle titta på film. Bjöd hem min moster också. Så dem har varit här hos oss så tittade vi på Devil's child. Den var bra men det hände ingen större händelse i den. Men jag gillar sånna små halvknasiga filmer.  Vi var inne på netto och köpte lite gott tills ikväll. Får passa på nu innan den 1:a juli sen jäklar blir det allvar . Men jag har gottat mig med choklad pudding Gottgott...<3<3
Tycker synd om min kära sambo som skar upp fingret på jobbet, det var 2,5mm djupt :( Men det var precis på grännsen så han slapp sy. Men en fördel är ju att han slipper diska hehe. Mer otur för min del som får ta det! =)

Nä nu ska jag natta lilla söta Nova.

Måste bara skriva att jag verkligen älskar min dotter och att hon är det bästa som hänt mig! Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne. Till alla er unga mammor, stå på er det är så många som försöker trycka ner en! Men ikke mig vill jag lova!
Visst alla har olika åsikter men jag tycker att vi behöver fler unga mammor.



Min söta dotter...<3<3 Momma loves you baby<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; idag har vi varit till ebbas farmor och bonus farfar och grillat lite, ni då?

2009-06-26 @ 22:48:17
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Emmy

smidigt jimmie=P skoja heeh

2009-06-27 @ 09:34:57
Postat av: Lilljossan

Guud vilken söt dotter du har :)

2009-06-27 @ 17:08:41
URL: http://lilljossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0