Oriflame



Idag kom mina oriflame saker woho! Alltid lika lycklig när posten knackar på dörren med ett stort paket i famnen;)
Jag bara älskar den rosa parfymen med en puffra :D hehe
Min sambo blev överlycklig när jag köpte den prafrymen med blå förpakning & i bonusgåva fick jag en ansiksmask på tub. Ser framemot alla gånger jag ska använda den :) Thanks Oriflame.<3 Sen fick jag ett välkomstpaket som jag ska ha med på oriflame visningarna..=)



Kolla så bränd jag blev i ansiktet efter att vi varit i perken:/...Det är ju kul nu när man ska till Danmark imorgon hahah fifan hoppas det försvinner.



Det börjas i god tit hahaha :D

peace and love




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, hur mkt brukar du sälja för ungefär? Kram

2009-06-26 @ 15:05:23
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0