Vaccineras

Idag kan jag inte säga mer än att jag har varit riktigt dödstrött! Min dag började med att älsklingen kom hem från jobbet, då vaknade jag och det var runt 09:00 Så han slutade riktigt tidigt idag. Sen så har vi bara suttit och spelate lite på facebook, mina systrar var och hälsade på & min sambos bror var också här. Jag har varit helt slut sen barndopet i helgfen så jag orkade inte städa eller diska här hemma. Min syster diskade så fick hon 50:- av mig. Billigt o bra hehe. Sen vid 15:30 så gick vi till BVC Nova skulle få sin 3 månaders spruta, vägas och mätas. Hon vägde runt 6,2kg och var 63cm lång. Usch det var riktigt ledsamt att se vår lilla sessa få två nålar i benen och bli ledsen..:'(
Men det gick över som tur var. Sen har jag beställt hem en oriflame beställning. Så den beräknas komma i slutet på veckan eller börja på nästa vecka.  Ja annars så har jag SYNDAT och ätit tårta och kakor. Men imorgon ska vi gå till Johnny & Malin med en liten bit tårta tänkte jag. =) Just nu känns det som att dt kommer att ta några dagar att återställa sig efter allt arbete inför dopet tog verkligen mina sista krafter. Men jag ska ändå försöka plugga lite på körboken imorgon. Nya tag då med allt vikten, pluggandet och städandet..:)
Nä nu ska jag gå krypa ner i sängen hos min underbara sambo och söta lilla dotter<3

Peace and love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0