Barndop<3


                                                                                       1 Mars
Idag så har vi varit på barndop det var trevligt. Vi åkte hemifrån vid halv 10. Sen började dopet 11 i Hästveda. Det var min söta lilla kusin Theo som döptes. han var lungn under hela dopet, det gick jätte bra. Efteråt så åt vi smörgåstårta och prinsess tårta. Sen kunde man även äta rulltårta. Men påvägen hem kände jag mig riktigt trött och sov nästan hela vägen hem. Men vi får hoppas att det är dax för vår lille/lilla plutt att komma ut snart<3 =) Ja annars ikväll så ska vi bara ta det lungt. Tänkte kolla på tv och lite sånna saker. Just nu sitter jag och driker lite te det är så gott. Imorgon tänkte jag städa upp i lägenheten och tvätta lite kläder utifall att bebisen kommer snart, man vet ju aldrig! Jag är så himla nyfiken på hur den ser ut & vad det är!;) Om 4 dagar alltså på torsdag är bebisen beräknad att komma ut, så vi får se när den anser sig mogen att komma ut. Hoppas hoppas mer än allt att den vill komma ut denna veckan<3

Ha en bra söndag! // 






Ankomstlista (När lite olika människor tror bebisen kommer)
26/2 Katarina , Emma
27/2 Kristel
28/2 Älsklingen
3/5 Mamma
4/5 Min svärmor
5/3 Min älskling
6/3 Josè
7/3 lillasyster (Sandra)
8/3 syster(Emmy), Min moster (Linda)
10/3 Jag
11/3 Pappa


Nu hoppas jag&Pappsen att du vill träffa oss snart<3 Vi älskar dig vår lilla gulleplutt<3


Älskling jag är så glad att det är med dig jag ska skapa en familj med.
Tack för att du finns här i mitt liv <3
Du betyder så himla mycket Jimmie älsklingen<3 Pussar jag älskar dig / Din mia


Kommentarer
Postat av: jane

hejhej god förmiddag...

jag är med i 2 stycken veckans bloggtävlingar...

vill du rösta på mig blir jag jätte glad...

Kramizzzzz

2009-03-02 @ 10:30:08
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Mamma & Bullen

Åh, vad spännande! Jag har ingen aning än så länge,

men vi ska göra ett ultraljud privat för att ta reda

på könet senare. Jag tror att det är en flicka &

därför säger min pojkvän att det kommer bli en pojke ;)



Kram

2009-03-02 @ 10:39:53
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: therese

Vilken underbar mage du har hehe.. =)

har frågestund i min blogg skriv fåger om du har lust när du ändå tittar förbi =)

2009-03-02 @ 23:34:29
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0