Fredag<3

Idag så har jag varit ute & gått med lilla Nova i vagnen. Jag hade tur för bara ett tag efter att jag kom hem började det att regna. =) Annars så har jag & älsklingen bara städat och ätit middag och gosat med Nova<3 Ikväll blir det bara Mys & min moster +hennes pojkvän kommer hit. Ska bli trevligt<3 Tänkte tänta ljus och sånt mys i lägenheten ikväll har saknat myskvällarna. Vi har precis ätit sparrissoppa gott. Älsklingen är iväg och köper grejer till pannkakor och lite lösgodis. Så blir kvällen räddad hehe =) ..Idag var jag under 80 strecket skönt.  Det går neråt, nu har jag gått ner sammanlagt 24kg sedan förlossningen. =)  Nu ser jag att älsklingen kommer gående i ösregnet<3





Mina älsklingar<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag gick upp 27 kg men har fortfarande 11 kg kvar! Lite tråkigt för jag kan knappt ha några av mina gamla kläder...

2009-03-27 @ 23:35:52
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara fråga om du kallarNova för "lilla Nova" i verkligheten med eller är det bara i bloggen?

Inget illa menat eller så, bara nyfiken då jag tänkt på att du oftast skriver "lilla Nova".. :)



Grattis till din söta dotter, hon är ljuvlig!

2009-03-28 @ 09:07:11
Postat av: Mia =)

Anonym!

Nej jag kallar henne inte för lilla Nova, bara för nova eller mammas lilla älskling<3 '=)

Kram MammaMia

2009-03-28 @ 16:20:15
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0