God morgon

Idag så vaknade jag tidigt, katarina ringde och frågade om hon kunde komma hem o träffa lilla Nova idag. Hon skulle köpa kläder och sånt nu på morgonen sen skulle hon komma hit i eftermiddag. Tänkte att vi skulle ut & gå med nova i vagnen nu på förmiddan.<3 Riktigt skönt väder idag också, märks att våren är på väg, MYSIGT!!!
Tiden har gått så fort sedan lilla Nova kom, har inte riktigt haft tid o tänka på mig själv. Satt och kollade i kalendern nu, jag fyller ju år om 19 dagar. Trodde det var mer men tiden har ju bara flögit förbi. Jag fyller 18 år då, ska snart ta tag i övningskörningen igen vill ju ha bil så man kan köra vart man vill med familjen.<3<3
Tänkte jag skulle försöka vara riktigt nyttig idag, ingen diet då men äta fulkornsbröd och lite sånna nyttigheter. Känner det att nu måste jag bli av med övervikten, men min kropp har inte blivit tjock efter förlossningen det är bara det att man har fått helt andra former. Gillar min kropp som den är nu men inte vikten. Men känner det att jag inte behöver gå ner jätte mycket till hade varit nöjd med 10-11kg..Jag har ju redan gått ner 22kg så det är jag stolt över<3
Nä nu ska jag gå och ta upp lilla Nova hon är lite ledsen<3

ha en bra dag<3 =)
// MammaMia



Min älskade familj<3<3<3


Kommentarer
Postat av: madde

jag gör ljus

va kul med nya kläder

2009-03-19 @ 12:53:22
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0