.+*God Morgon!*+.

        How`s my pregnancy doing?                                              


                                                                          Ingen bebis ännu!
Ja inatt blev det heller ingen beis. Jag känner mig hur pigg och smärtfri som helst. Riktigt jobbigt eftersom vårt Bf datum är imorgon. Men men Jag har bestämt mig för att inte gå runt och tänka på det så mycket. Jag ska försöka hitta på saker att göra. Annars går man ju under om man skulle gå över 2 veckor. Nä men ska nog ta och städa idag och gå en runda väldigt fint väder idag=).Imorgon har jag en tid hos barnmorskan 10:45 så det är ju rätt skönt ändå, då har man något att göra.  Usch har extremt mycket vatten i fötterna,händerna och ansiktet nu. Ska bli skönt när det försvinner=) Nä nu ska jag städa upp i lägenheten och lite sånna saker.





 Imorgon så är du beräknad att komma<3 Love you baby<3


Ankomstlista (När lite olika människor tror bebisen kommer)
26/2 Katarina , Emma
27/2 Kristel
28/2 Älsklingen
3/5 Mamma, jag

4/5 Min svärmor
5/3 Min älskling
6/3 Josè
7/3 lillasyster (Sandra), Robin
8/3 syster(Emmy), Min moster (Linda)
10/3 Jag
11/3 Pappa


Kommentarer
Postat av: fribor1

hejsan, tänkte bara kika vart du tog vägen från familjeliv.se ?

2009-03-04 @ 12:40:09
Postat av: Mia

fribor1

Du kan adda min msn om du vill..=)

[email protected]



Kram Mia

2009-03-04 @ 13:34:02
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0