Lägenhet=)

Idag så har jag sökt ny lägenhet till mig och älsklingen. En söt lägenhet med en liten uteplats & badkar<3 det är de 2 sakerna vi vill ha. Nu får vi hoppas att där blir någon ledig snart<3 =) Den var nästan 200kr biligare i månaden med. Kan det bli bättre?




                                  Tupperware.

Är ni sugna på att ha/hålla i ett Tupperware Party?


Detta är ett utmärkt tillfälle att träffa sina nära och kära.

Till Värdinnan/Värden utgår en tackgåva och i stor veckor beroende på försäljning kan det bli mer...


Det behöver inte vara avancerat: lite fika Ex. frallor & pålägg.


Eller varför inte ett "After Work"

Då jag kommer till arbetet?


För mer info, eller varför inte bli min kollega?

Hör mer om ett roligt och givande arbete.

Ps. Till er män! Varför inte en Herr middag?


                             
Tupperware Konsulent

                                        MiaPersson



Kommentarer
Postat av: Mamma & Bullen

Naaw, din bebis vill nog överraska ;)

Vi vill veta både av nyfikenhet men också pga

en slags sjukdom som det finns risk för att gå

i arv - den drabbar oftare pojkar än flickor.



Jag är i vecka 11+3 enligt mitt nya BF som jag

fick i fredags. Innan dess var mitt BF 3 dagar

tidigare :)



kram

2009-03-02 @ 12:01:21
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Tess

kul att du gillade den :) roligt att testa nya frillor ju :)

annars allt bra idag?

2009-03-02 @ 16:20:58
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej gumman.. ja kan nog tänka mig att va en värdinna på ett sådant party men vi kan ju snacka om det

2009-03-02 @ 17:25:10
URL: http://emmmiz.blogg.se/
Postat av: Mamma & Bullen

Åh, då kanske det är på gång snart! Vad roligt!

Är du nervös inför förlossningen och så?



Jag vill ha både pojkar & flickor, så det spelar

egentligen ingen roll alls. Men nu är jag typ

inställd på att det kommer bli en flicka; det bara

känns så. Kollar bara på tjejgrejer, hehe.



Fast vi har bara bestämt oss för ett pojknamn än

så länge, det kanske är ett tecken? :p



Vad hoppas du det blir för dig? :)



2009-03-02 @ 18:45:05
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0