Söndag

                                                                 Hejhej alla.. =)
Nu har min svärfar varit här med sin familj, det var jätte trevligt..Vi fikade och pratade en massa. Nova fick lite kläder och sånna saker. Min syster kom också hit en sväng.  Jag bakade kakor som vi skulle ha till fika. gjorde 3 satser kladdkaka. Blev ca 45 kakor nu är där kanske 5-6 st kvar dom var goda och det var bra att de gick åt för då äter jag inte mig tjock på kakor. =) Jag vägde under 80 idag, fast jag är inte tjock man har ju en helt annan kropps form nu när man har varit gravid & man ammar. Jag gillar min kropp men inte vikte hehe. Men de säger att man inte ska hänga upp sig på vikten så länge man är nöjd med kroppen. Men men ska försöka gå ner till 70 iallafall, har redan gått ner 24kg. Så jag ska vara lycklig<3
Ja annars så händer det inte så mycket idag, tänkte vi skulle bada lilla Nova<3 =) Ska göra lite mat snart tänkte jag.
Om man orkar =)




Nova & hennes söta lilla Faster=)<3



Novas farfar =)



Nova, hennes faster och plast farmor =)



Novas Farbror =)


Jag och min syster  (Novas moster)..=)


(Nova har en faster till fast vi fick ingen bild på henne idag..)

                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0