Family<3



Nova & pappa .. jag älskar er jätte mycket<3<3

Idag har jag & Nova varit på City gross med novas mormor&moster<3..Det var trevligt, men vi var också tvugna att handla hem hade ingen mat nästan. vi fick trägårds stolar av älsklingens bror, jätte snällt. Så de har hämtat dom idag och sen lämnade älsklingen dom på jobbet, för de ska lakeras. Men det blir nog bra. Ja annars ikväll ska vi bara ha myskväll, titta på film och äta gott<3 Jag har nyss färgrat håret blont, fick panik när jag hade sköljt ur färgen. Det såg helt rött ut och inte ljust. Men sen när jag hade torkat det med hårfönen så blev det ljust som tur var!!! Annars hade det blivit affären imorgon o köpa brunfärg. tänkte lägga in en bild senare på håret.
Imorgon skulle nog min faster och hennes mamma komma och hälsa på. Nä nu ska vi titta på film...

                                         Ha en bra kväll  //
 

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

Sidan dampar helt när jag ská skriva :s Hoppas detta fastnar då. Hehe, jag letar juh jobb som dom flesta gör nu, din kille letar väl också? Annars händer det inte så mycket i mitt liv direkt. Lite långtråkigt att gå hemma men har min pålle att fixa med så det är iaf något :) Kram

2009-03-22 @ 10:49:37
URL: http://faitaccomplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0