Dator Nörd!

Tog nyss denna bilden! Så nu ser ni vad jag hittar på ikväll/natt..


Min pappa & min sambo har planerat in hela dagen imorgon!
Börjar med att min pappa kommer & hämtar oss på morgonen, sen åker vi till fiket och köper bullar. Så ska vi åka hem till mina föräldrar på landet & äta en god frukost. Sedan ska min mamma, min pappa & min kära sambo måla huset. Jag ska ta hand om Nova så blir nog att jag går ner till min mormor en sväng och kanske tittar lite på hästarna , umgås med lillasyster & bara allmänt mysa med livet på landet, vilket jag älskar mer än allt.. Min mellersta syster jobbar så mhenne träffar jag inte förrens vid middag. Sen när dem har målat klart ska vi grilla lite mat och kanske ta ett litet dopp i deras stora pool. Sen på kvällen ska vi hitta på något, fast vad vet vi inte ännu. Så ser vår Mors dag ut. Första mors dag som jag själv är mamma<3<3

Hur ser er MorsDag ut? Vad ska ni göra?

Kramar Mammiseen<3

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ja han växer så det knakar, han blev 4 månader igår!

Vet inte hur det ska firas imorgon, nåt ska det väl bli, vi får se ;)

2009-05-30 @ 23:05:30
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi ska ha picknik med Fredriks föräldrar, mormor m.m.



Hoppas ni har de bra.

2009-05-30 @ 23:32:31
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: sara

hehe ja det är väl lite nervigt men inte så farligt.. vill mer att det ska hända nu.. är så nyfiken på vår lille kille :) hur är det med er då? kram

2009-05-31 @ 08:59:53
URL: http://saratisting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0