Fredag wieho<3

Idag är det äntligen fredag, härligt med lite helg. Fast alla dagar är som helg för mig nu när man är mamma ledig. Idag så är min sambo sista dagen på en provanställning. Jobbigt, men det kommer fler jobb. Idag ska jag och nova gå till Posten & posta hennes Dop Kort. Annars händer det inte så mycket idag. En sak jag iallafall ska göra det är städa lägenheten. Ser ut som ett bombnedslag. Jag hoppas även att vi får dubbelsängar denna helgen. vi har fortfarande vår jobbiga madrass på golvet! Hade varit trevligt med en riktig säng för en gångs skull. Nu har vi iallafall pengar så det räcker tills nästa månad.
Tänkte jag skulle köpa en kläning på tradera till mig som man kan ha på barndopet. Dom har rätt snygga klänningar. Men vi får se vad jag gör:)
Nu tänkte jag ta o äta en härlig frukost.

Ha det fint alla bloggläsare&bloggare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0