God Morgon:)

Idag gick jag upp 07:00..Var jätte pigg vid den tiden! :) Älsklingen åkte till jobbet vid 7- tiden & min syster skulle praktisera inom vården så hon cyklade runt 07:20. Nu ligger nova och sover själv så vet jag inte vad jag ska göra idag. Ska snart göra min oriflame beställning, fast måste vänta på min moster, mormor  & om där var fler som ville beställa. Vi får se ! Men måste snart beställa för snart är produkterna slutsålda! Oriflame är ju ett av världens största kosmetiks företag finns i nästan hela världen. Så det går åt vill jag lova!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan logga in och kolla vilka produkter som är restnoterade =)

2009-05-29 @ 11:04:31
Postat av: Mia =)

Var gör jag det? =)

2009-05-29 @ 11:50:22
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Frida

Tänkte att ja kan ju svara ja då om ja nu har rätt =P Logga in först, klicka på 'Mitt Oriflame', sen 'Rapparter' där klickar du på 'Produktsituation (restnoteringar etc.)'

så ser du där vilka grejer som är restnoterade och när de beräknas komma in igen =)

2009-05-29 @ 12:10:01
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: ...

Tycker du ska uppdatera oftare. du börjar bli lite dålig med det .

2009-05-29 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0