Godmorgon eller?!

Godmorgon, eller vet inte om den är så god. Regnväder! ja iaf idag så har jag planerat in att jag ska gå ner på gymet en sväng när älsklingen kommit hem. Sen tänkte jag gå och lämna dopkort till Johnny & Malin nu på förmiddagen. Var ett bra tag sen dem såg Nova nu, måste ju hålla dem uppdaterade nu när hon växer..;)
Just nu ligger lilla nova på en massa täcke på golvet, gud kan inte fatta att hon har blivit så medveten på denna korta tiden. Igår blev lillan 11veckor gammal. Känns som om jag födde henne igår. Jag har fått en sån dum känsla att jag redan vill ha ett litet syskon till Nova. Hade varit så himla underbart att få ge henne det. Men sen tänker man lite på den hemska tanken VÄRKAR!! ligga där nerdrågad i sjukhussägen och ha jäkligt ont & kräka sig igenom hela förlossningen. SKRÄMANDE. Men tänker man på den goda stunden då hon kom upp på min bröstkorg & bara låg där och var så himla vacker att man glömde all den smärta man haft. & i det ögonblicket inser man att detta var helt rätt!!! Gud asså jag kan verkligen inte beskriva den känslan man har när man är mamma. Men en sak är jag Stolt över att vara mamma till världens finaste lilla flicka...<3

Nu ska jag kontakta Oriflame så jag kan flytta över en tjej till min grupp. Weeei jag börjar närma mig mitt första måååååål! GRUPPCHEF =)

Ha en bra dag puss o kram


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Jag kan bara hålla med om att barnen är mitt allt. Jag har ju tre. Jag ville ha ett syskon till sonen när han hade kommit för 4 år sen också efter bara en kort tid vilket ledde till att jag blev gravid när sonen var 7 månader...Hjälp tänkte man, men nu är dottern 2,5 år och läget är bra för de har väldigt mycket glädje av varann...

2009-05-25 @ 09:44:08
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Tack, ska kolla då min mail...

2009-05-25 @ 19:49:08
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Linda

Min första förlossning var oxå skit jobbig och lång. Förhoppningsvis blir din andra mycket bättre det blev min.

2009-05-25 @ 22:30:13
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du måste skatta på det du tjänar när du blir gruppchef inom Oriflame va?

2009-05-26 @ 16:11:18
Postat av: Mia =)

Anonym!

Ja det vet jag redan om och det ska jag också:)

2009-05-27 @ 10:54:15
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0