Min dag!

Började med att jag gick upp o gav nova mat, sen har jag städat och suttit lite vid datan. Vid 10:45 kom Novas gammelmormor (Min mormor). Hon passade Nova medans jag cycklade till frisören.
Frisören klippte mig sen skulle jag blondera. Men håret blev jättevarmt så vi fick ta av plasten som jag hade över håret. Så det blev inte så blont som jag hade tänkt mig. Men men det blev rätt bra ändå, allt var bättre än innan. Sen när jag var klar där så cycklade jag hem igen & min mormor körde hem. Sen har jag bara varit hemma med älskade lilla Nova. Älsklingen har jobbat lite.  Sen vid 6-tiden så ringde min kära pappa & frågade om jag ville övningsköra . Det tackar man absolut inte nej till! Idag så körde jag först till klippan, sen till kvidinge. Sen har jag också kört för första gången på motorvägen & det gick superbra!  Idag fyllde min mormor år. Så grattis till min älskade mormor. Mina föräldrar ska åka till Norge från fredag - söndag. Kommer att sakna dom. Sen skulle min svärmor och hennes man åka till Maldiverna i 2 veckor. Lyxigt! =)  Ja nu har jag nog uppdaterat denna dagen. Ha en bra kväll

pussokram MammaMia♥



Grattis älskade Mormor♥

 
My hair♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ditt hår blev jätte fint! :)

2009-05-15 @ 23:13:20
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0