Min/vår dag!

Runt 12 tiden kom min moster hem till mig. Hon fyller 29år idag. Så grattis älskade moster<3..Älsklingen slutade super tidigt idag från jobbet var hemma runt 1-tiden. Jag har räknat en massa på oriflame, jag tjänade 600:- på denna beställningen jag skickade in idag. Goa pengar<3 Annars så har det mest varit en väldigt lugn dag idag. Min syster kom hem till oss efter praktiken och softade lite=)..Då passade jag & älsklingen på att gå upp till affären själva medans hon passade lillan. Nä annars så ska vi bara ha en riktig myskväll idag. Nova badade nyss nästan, hon älskar det nu jättemycket. Skrattar och sprattlar vädigt mycket. Förlåt för att jag inte skriver så ofta, men man har ju inte så mycket tid nu längre när man har lillan & hon börjar bli mycket mer spratlig och vill krypa. Lättare o ta bilder än att skriva! =)
Imorgon ska vi på konfirmation till min kusin. Fast vi kan inte vara im kyrkan tror inte nova vill sitta där i 2 timmar. så vi ska istället komma efteråt och äta lite smörgåstårta och lämna konfirmations present..=) Sen ska Nova träffa sin lilla Näöst kusin theo. Ska bli skoj nu när hon är mer medveten. Just nu håller jag på att titta på färjan. Lite kul de skulle ha något sorts rollspel på båten:)

Sen blir det duchen och ikväll ska vi mysa framför tv:n<3

Ha en bra kväll posskram



Grattis älskade moster<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0