Morrning!

Godmorgon alla. Just nu så sitter jag vid datorn, kommer nog inte hinna med datorn så mycket idag då vi har en full späckad dag framför oss. Nova sover länge idag ligger fortfarande och sover här sidan om mig & min sambo förbereder sina målar kläder då han ska måla. Idag tänkte jag fota en massa ute på landet & det lägger jag in lite senare. Idag har jag planerat att jag ska gå en riktig lång runda med lillan i vagnen.  Måste få bort min övervikt! :) just nu sitter vi och väntar på att min pappa kommer och hämtar oss så att vi kan åka hem till dem o äta bullar!  Gooottt


Nä nu ska jag sminka mig för han kommer snart o hämtar oss.

Ha en trevlig morsdag<3



Kommentarer
Postat av: Mia

åh vad härligt att få övningsköra camaro! hur gammal?

Ja visst är det härligt med såna bilar =)



Jodå med oss är det bara bra, Eddie han växer så det knakar. Likaså storebror Theo, han är så underbar med eddie och vill hålla och hjälpa till =)

hur är det med dig och din lilla tjej då?

Kram

2009-05-31 @ 11:44:00
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0