Onsdag!

Jag kan knappt hålla koll på dagarna längre, känns som helg varjedag nu när man är mammaledig. Som tur är sysselsätter jag mig super mycket med min sminkförsäljning nu. Jag är snart gruppchef så det börjar bli väldigt spännande nu!  Jag känner mig som en riktig affärs kvinna & att få hålla på med det jag älskar är den bästa delen av jobbet.  På bara 2 veckor ca har jag oich min mamma tjänat ihop ca 200+  var. Fast nu får man räkna med att vi har precis börjat denna karriären. Min gruppchef som ska hjälpa oss att nå toppen är väldigt stolt över oss nu när vi har kommit igång så himla bra på så kort tid. Längtar tills vår första beställning kommer med posten för då ska jag få ett läppbaklsam med värde av 75:- .. Min första gåva. Sen har jag köpt en bärbar dator, som mitt jobb kommer att betala av kan man säga!

Min vardag har varit rätt lugn idag då jag bara har suttis vid datan, umgåts med min sambo och vår söta dotter. Jag har även hunnit bada lillan vilket hon älskade.Jag funderar på att ta en liten kvälls runda med vagnen! Hade varit riktigt skönt. Idag så var min sambos storebror här, han behövde låna lite pengar, för han passar deras mammas hun & hunden hade slitit sig så kopplet gick i sönder!  Sen har jag pratat lite med min mamma i telefonen vilket jag verkligen uppskattar! Älskar att prata med henne man mår så himla bra efteråt. Ja just nu har jag nattat nova som var skit arg. Men nu får vi hoppas att hon sover i några timmar.  Nä nu ska jag ta en tallrik med lite glass och sylt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nice ju :D det låter kanon!

2009-05-21 @ 01:00:22
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0