Övningskört!

Idag så har jag och min kära sombo varit ute o gått med nova i vagen gick nog i någon timmer eller något. Sen så när vi kom hem så började jag laga middag fick bli köttfärsås och pasta. Sen kom Linda,robin, marco & sandra hit. Trevligt.
Nova har också hunnit bada idag myspys! Sen måste jag bara få skryta jag har övningskört med en camaro rs 91:a.
Man känner sig så jäkla stolt över att få övningsköra en sån bil! Nog inte många som får haha.... Nu ikväll så fixade min älskling till äppelpaj så det blir det ikväll också. Nä nu ska jag lägga enerig på oriflame, får fan aldrig nog. Jag bara äls´kar att sälja smink och hjälpa nya människor att börja sälja! Mitt mål är att hjälpa andra att bli framgångsrika inom oriflame. Så är ni 18+ och studerar/jobbar eller kanske bara är arbetslösa och går hemma varför inte börja sälja lite oriflame och få 20% på hela slutsumman ni sålt för varje månad. Det blir väldigt mycket pengar om man bara lägger manken till! :)...Det bästa av allt man betalar bara 50kr i start avgift och man kan desutom gå ur så fort man vill! Man ska inte köpa en massa produktväskor så det slipper man & det är bäst:)..

Skulle ni vara intresserade
så kontakta mig antingen här på bloggen eller på min msn [email protected]



Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Jag skriver till dig på mailen då... Du kan också skriva till mig på [email protected]

2009-05-24 @ 10:03:36
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Nja, sådär. Igår jobbade jag och vi får ingen rast om vi jobbar 5 timmar eller mindre och jag jobbade 5 timmar så jag fick jättehuvudvärken och fick lägga mig när jag kom hem. Idag är det lite bättre. Ska jobba idag med 16-21.30

2009-05-24 @ 12:46:36
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0