Uppdatering <3

idag så var jag & mamma på OnOff. Det sista jag sa till jimmie innan vi åkte hemifrån var JAG TÄNKER INTE KÖPA EN DYR BÄRBARDATA JAG GER MAX 3000:- ...Det första jag sa till han när jag ringde upp var, jag har köpt en data för 7000:-  och med mobilt brevband i 24 månader kostar den 10779:- ca Opps lite mer än beräknat. Men iaf imorgon så ska vi hämta den..<3 Spännade vill ha den nu!!!

Idag så har jag haft en oriflame visning! Riktigt skoj har det varit. Dels att få träffa alla man känner men även att tjäna pengar kul. Sen bara älskar jag att hålla på med smink! Jag fick ett läppbalsam som är värt 75kr i fösta gåvan. Ska försöka få en god bodylotion i nästa nummer.  Sen så var den en tjej som också ville börja sälja oriflame och det är riktigt skoj. Jag och min mamma har bestämt oss för att gå riktigt långt med detta! Gruppchefer nästa!
Sen är det en massa roliga hudvård och make up kurser!

Någon som vill joina och
tjäna snabba extra pengar?
Få gratis smink?
Fyllt 18 år?

Kontakta då mig pussar

// Mia



Kommentarer
Postat av: mia

Åh va kul att det gcik bra & att du fick sälja en del åxå =)



Hoppas att det ska gå bra för dig i fortsättningen åxå =)



HÅHÅ en ny dator fy va roligt =) då blir det datorn som gäller idag då eller?? hihi



Allt bra med din dotter? Kram

2009-05-19 @ 08:45:48
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0