Lördagsmys ♥

Vår dag har sett ut såhär

Började med att älsklingen vaknade vid 6 tiden, gick och tog på sig arbetskläder och satte sig vid bordet för att äta frukost. Då kom han på FAN det är ju lördag och jag är ju ledig! Snacka om otur!

Sen vaknade vi vid 10:30. Vi bestämde oss för att åka ut till mina föräldrar och äta vår frukost där. Så vi köpte frukostbullar. Sen åkte vi hem till mina föräldrar. Sen vid 2 tiden åkte vi hem till oss, först släppte vi av min minsta syster på spar för hon skulle träffa en kompis. Sen vid 20:30 så blev det fylleskjuts. Skulle köra min mormor,syster,morbror, hans tjej, min moster,hennes kille & deras vän till Raggarklubben. Jag fick köra en buss bil. Snacka om jobbigt. När jag skulle köra ner bilen till byn så höll jag på att klippa två små rådjur. Jag såg dem, tvärbromsade och blundade och höll för öronen. Jag  var 100% säker på att jag kört över dem!!!!! Men då sa min mormor till mig att dom klarade sig och jag inte hade gjort det! Tur annars hade jag nog haft dåligt samvete resten av livet.  Nu ikväll är mina föräldrar på bio, dom kollar på paranormal Activity (inte säker på stavningen). Min lilla syster är här hos oss och vi tittar bara på tv. Nova är besatt av lilla Emmy. hehe men hon märker att hon inte är vuxen så kanske därför, vem vet. Nu ska jag krypa ner hos älsklingen och kolla på tv!

pusspuss Mia



Jag älskar oss.. ♥


Mammas fiserumpa..♥ Älskar dig snäckan



Vår kärlek varar förevigt..♥

Kommentarer
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Fullspäckad dag!! Vad kul! Vi ska dit i februari har vi bestämt :) Ja men då kommer vi över till er imon!!! Har mycket att ventilera om!! Haha :) Kram&Godnatt!!

2009-11-21 @ 23:38:37
URL: http://mamalicious.org
Postat av: Milliez - En smått förvirrad småbarnsmorsa

God morgon!

Vilken fin blogg du har.



Hoppas allt är bra med dig?

2009-11-22 @ 08:43:43
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0