Morning people! =)

Idag så ska jag och Nova köra till klippan. Först ska jag till optikern för jag tror min syn har blivit sämre & sen ska vi ner till stationen och fixa med busskortet som min sambo ska ha. Det har tydligen blivit avmagnitiserat på något sätt! Sen blir det att vara hos Josefin hela dagen och ut o gå med lillan i vagnen. Så det ska bli kul. Man behöver komma ut när man är mamma ledig.

Jag har inte bloggat på senaste tiden för man kan säga att jag har varit inne i en liten depression. Har verkligen inte orkat göra någonting. Knappt lagat mat till mig och sambon. Men idag så känner jag att det är dax för nya friska tag. Anledningen tror jag är att när man är mammaledig så går man oftast bara hemma. Man går ju hemma hela veckan i stort sätt, det känns som ett jobbigt mönster på något sätt. Så ska försöka komma ut lite mer. Men det är så himla synd. Jag har inga andra mammor att umgås med som har barn i Novas ålder & det kännns tråkigt! :/
Hade varit kul om man kunde starta en mamma grupp över nätet. Några fler som hade varit sugna på det?

Nä nu ska jag gå och laga lite frukost till mig och Nova! =)<3

pussar M



Kommentarer
Postat av: SmultronMamman

God morgon på er =)

Allt bra ?

Kram

2009-10-12 @ 09:08:48
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: sussiie

Tack :)

Hon blir 7 Månader den 30,e :) tiden går så fort.

Känns som att det var nyss man kom hem från BB!



hur gammal är din sötnos då ? :)



Kram



2009-10-12 @ 10:24:07
URL: http://susiee.bloggagratis.se/
Postat av: Zandra

Har ni inten föräldrar grupp i lj? Vi har de i kågeröd, rätt skönt! Du kan ju komma hem med Nova till oss i Kågeröd o hälsa på :) Inte för vi känner varandra sådär bra, men vi vet iaf vem vi är :P Så har vi kanske inte så tråkigt? :)

2009-10-12 @ 12:41:29
URL: http://zandraak.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hoppas du är på fötter igen. känner igen de du säger, ja har gått hemma i 3 år om 2 månader, fått 2 fina pojkar.. Går mammaledig med minstingen till januari.. Hur gammal är Nova och var var de ni bodde? utanför hbg? KramNicole (från lomma) =)

2009-10-12 @ 21:11:57
Postat av: SmultronMamman

SV:

Inte mkt.. ska bara va hemma o vara irriterade. haha.. =P Sj då?

2009-10-13 @ 09:38:15
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Mia

Svar till Nicole



Min dotter blev 7 Månader nu den 8:e Oktober ^^

Jag ska också gå hemma till januari sen börjar jag skolan.

Vi bor mot klippan det ligger ca 3-5mil från helsingborg. =)

Allt bra med er idag?

2009-10-13 @ 09:41:56
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0