Radera!

Förlåt för en äldigt dålig uppdatering, men jag har varit så himla trött efter kalaset. Jag har fått världens bästa ide. Jag vill flytta neråt i skåne!

Men det får ju bli nästa år om inte längre fram. Men gud vad skönt det hade varit att rader sitt gamla liv här uppe i denna jävla håla! Om jag ska vara älrlig har jag inte en enda vän kvar. Så man märkte ju ganska snabbt vem som var ens vän efter graviditeten. INGEN!
Visst jag umgåsd ju med släkten och familjen. Men asså har ingen utomstående vän & det är faktist skit jobbigt. Men jag klarar mig! Men man ser ju hur bra alla vännerna var som man hade!

Nä nu måste jag titta på lite hus i Ystad! ^^

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: linda

Någon som inte stannar kvar i vått och tort är ingen riktig vän! Tråkigt men sant, det är bara att acceptera!

2009-10-06 @ 14:12:08
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0