Lycklig!

Ja idag är jag glad, har gjort en grej! Hemlis är det också.
Idag så har vi varit ute hos min mamma och mormor en sväng nu på förmiddagen. Sen blir det BVC 15:00. Sen ska min syster in och röntga handen och då ska jag övningsköra till hbg. Nicenice
Just nu nannar Nova. Jag tänkte jag kunde sitta och uppdatera bloggen lite nu när jag inte har så mycket att hitta på. Jag ska göra kötbullar i pita bröd sen. Gott. Som kebab i pitabröd men med köttbullar ^^

Vafan nu försvan mitt nätverk!
Då måste jag gå och kolla upp varför det försvann innan jag kan publicera detta inlägget! Vänta ett tag !

jahopp, det var glapp i sladden, nu är det fixat igen iallafall!

Nä nu ska jag börja göra oss klara inför BVC.

Pusspuss//


Kommentarer
Postat av: joss

jaha , har du hållt på länge med körkortet ?

jag fick hem en massa nya böcker idag så jag ska läsa resten av kvällen :)

kram

2009-09-01 @ 18:12:47
URL: http://atouchofblack.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken mysig bild ;-)

2009-09-03 @ 20:06:13
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0