Ni sover väll inte? ;)

Nu är det dax för ett nytt inlägg. Har inte hunnit blogga så mycket eftersom jag har varit iväg och övningskört hela efter middagen med min mamma. Har inte hunnit äta varken frukost eller middag. Bara onyttigheter! Så har fått ett jäkla återfall, vilket jag hatar men inte kan styra! Sen i förmiddags så storstädade jag och min älskling och tvättade alla hans kläder!  Jag har nyss tittat på Twilight med min lillasyster, bara så jäkla bra! och vi längtar redan efter dem andra! Nä nu ska vi kolla på mäklarna! Wihoo bara för bäst!

pusspuss



Min söta syster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt bloggdesign ju!

kolla gärna in min blogg och lämna din åsikt :)

2009-09-05 @ 02:53:19
URL: http://aboutemsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha! Vad din syrra ser ut!xD Hon ser ut som de där små trollen med olika förger på håret som fanns förut!!!xD Hhahahahah!

2009-09-05 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0