Övningskört i stan!

Idag så kom min pappa hem till oss vid 7- tiden. Sen har vi övningskört i till Helsingborg. Tog motorvägen in till väla och hämtade min lillasyster. Sen körde vi in till stan. Min pappa köpte vars en glass till oss sen har vi kört en massa på smågatorna i stan och sen blev det mörker körning hem! Älskar tt köra i stan, så himla roligt. Imorgon ska jag nog övningsköra med min mamma funfun! Idag så föll jag tillbaka jag har krängt en jäkla massa godis, chocklad och glass..Mmmmm Snart Dags för uppskrivningen/uppkörningen! wihoooo hoppas jag får mitt körkort snart!
Nä nu ska jag gosa med min underbara MAN!!!

Pusspuss//


Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till på uppskrivningen/uppkörningen! det klarar du galant :)

2009-09-02 @ 22:55:49
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0