Sjukhuset hela gårdagen!

Ja igår skulle vi köra min lillasyster till sjukhuset, så jag övningskörde till Helsingborgs lassarett. När vi kom dit var det rätt läskigt, där var många som gick runt med munskydd & det är dom som har svininfluensan. Dem gick runt och hostade som satan skit läskigt. Vi var där inne 18:30 och vi körde inte hem förrens 00:00 Alltså vi var där inne i 5,5 timme.  Började med att vi väntade på en läkare som skulle titta på hennes hand. Ok när dom hade gjort det så fick vi gå upp till röntgen.  Där visade det sig att hon hade brötit handen och knogen hade åkt ner. Så då fick vi gå ner till läkarna visa pappret med resultatet och  blev skickade till en ortoped. Där så tog dom en spruta och bedövade hennes hand (Tyckte så synd om henne för nålen var ca 5-10cm lång och han grävde in den riktigt!) Men sen blev hon iallafall bedövad då var han tvungen att trycka rätt knogen. Men det kändes inte så mycket. Sen gipsade dem. Bara för att kolla så att allting var ok så blev vi skckade till röntgen igen där dom skulle kolla så att allting såg bra ut! Sen fick vi gå ner till ortopeden igen där han bekräftade att allting var ok. Sen när vi skulle hem, så körde vi inom preem. Där var det en full utlänning som flörtade med mig och min syster. när han flörtade med

Han: Hej
Han: Kan jag stå här? (stod precis bredvid mig)
Jag: Asså jag är förlovad!!!
Han: Med vem då?!
Jag: Skit du i det!
Han: Med vem då?!
Då vände jag mig bara bort!

Sen flörtade han med min syster.

Han: Kan jag få ditt nummer då?
Min syster: Eh nä!
Han: Men varför inte då?!
Min syster: Därför det går runt sån där svininfluensan!

Haha sen fick han typ ett mini utbrott,

Han: men vafan kan jag inte få någons nummer, varför dissar ni mig?!
osv!

Sen när min mamma gick ut så sa han till henne ring mig sen hahahaha!
Gud asså vilken idiot!
-------------------------------------v-----------------------------------------




Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh stackare, vad har hänt som gjort att hon brutit ben och sånt i handen?

ush.. vilken äsklig typ :P

2009-09-02 @ 12:18:01
URL: http://sophaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0