Vi köpte mat för 559:-

Igår så var vi ute och firade att jag fick mitt körkort. Började med att jag hämtade mamma så hon passade Nova. Min pappa var iväg och köpte pizzor som dom skulle ha. Sen så skulla han också hit för att passa lillan. Sen körde jag och min lillasyster till Rackis i klippan, vilket är en jättefin Grekisk resturang.  Sen kom min sambo och hans bror också dit. Skit mysigt var det, jag åt dipmix till förrätt (Man dippar bröd i 4 olika dippar), 1 plankstek och 1 bananasplit. Men jag och min syster delade på förrätten och efterrätten. Sen smakade hon lite av min mat också. Hon beställde spätta och sånt mumma ;) Jag och sambon åt för 559:- Så det blev rätt dyrt men värt det!
Nä men det var jätte trevligt. Sen stack hon till sin vän och vi andra tog bilen och körde en sväng. Sen släppte vi av sambons bror hemma hos honom och körde hemåt. Riktigt lyckad dag blev det igår.
Hemma hos oss satt dom och tittade på film och sånt:) Nova låg och nannade!

Måste bara skriva att jag är så lycklig just nu!! ;)

pussspuss





Kommentarer
Postat av: kadri

Sv. Ja då.



GRATTIS till körkortet

2009-09-13 @ 09:42:37
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0