Lördag..!

idag så har vi varit ute i det fina vädret med lillan, började med att vi handlade lite på Hemköp. Vi köpte Vindruvor, Körsbär, Damiglass (till min sambo) & en calippo lime till mig..=) Sen gick vi in till flyget och la oss på ett täcke med Nova. Gud vad det var härligt att få komma ut bara lilla familjen. Älskar när vi är tillsammans ute i naturen. Sen efter det så gick vi tillbaka till hemköp och köpte grovbröd & ägg. För vi skulle göra hemma gjorda hamburgare. Det blev jätte gott sen ett litet tag efter vi hade ätit middag så kom linda & robin. Vi har tittat på film & spelat lite kort m.m ..Så denna lördagen har vi bara slappat. Imorgon blir det också slappedag, vi ska tvätta från 12-16. Det behövs har knappt kläder kvar ju! =)
Nä nu ska jag och min kära sambo gå in i sovrummet & bara mysa.

Ha det fint pussar...<3


Peace N Love to you!


Kommentarer
Postat av: A

Vilken mysig dag ni verkar haft!

Hoppas söndagen blir lika bra! : )

2009-07-05 @ 10:25:22
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com
Postat av: Amanda

Vilken jättefin bild på er! ^^

2009-07-06 @ 10:55:56
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: imberpluvia

Vilken mysig dag! Vi spenderade Söndagen i Landskrona & i Skånes Fagerhult! Köpte även en lite större vagn till A igår på Blocket! Den andra var ju så liten. Nu kan hon sträcka på sig igen :) Ska ni till Landskrona Karnevalen i veckan?

2009-07-06 @ 13:30:36
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0