Nyttigheter!

Ja som sagt idag har man varit nyttig för 2:a dagen.  Ha sprungit runt hela dagen med barnvagn & högklakade skor. JOBBIGT! Vi var i affären och köpte ett paket piggelin. Idag har jag inte ätigt någon men imorgon om det är varmt när jag kommer hem och är sugen ska jag ta 1. Där är absolut inte mycket fett i piggelin.  Íbland måste man unna sig något tex en bit mörkchocklad eller en isglass. För annars så räcker det att man smaka en bit sen kan man inte sluta.. Dock kan man välja en nyttigare variant på godis.  Jag har inte hunnit vara så mycket på gymet, men man får motion av att springa runt med en barnvagn halva dagen. Längtar tills på onsdag när jag får se hur mycket man har gått ner! Dock är min våg helt cp. Men tur att man kan väga sig. Hur tycker ni att er nyttighet går?  Har ni några bra tips?
På onsdag skriver vi in hur mycket vi har gått ner den första veckan!
Lycka till girls=)

Mina Måltider idag

Frukost - 3msk Keso & 1 banan + 1stort glas med vatten
Lunch  - 1 Äpple & 1 flaska vatten.
Middag - Soppa, 3st mackor, 1 glas vatten & 0,5 glas Apelsin juice.
Kvällsmat - 1 nektarin.

(Dock lite lite mat för en som ammar, men jag har så himla mycket att göra så jag tänker inte på att äta! Men ska bättra mig.)


Mina tips på nyttigheter
*












Pussokram Mia

Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Piggelin är fruktansvärt gott! Vad du är duktig! Idag har jag köpt Nutrilett! Start imorgon! Men Kotte (Chihuahuan) landade med klon i min tå idag, hundjävel, aj aj aj :( :(

2009-07-02 @ 21:39:07
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: YAIYA

tack för tipsen!

2009-07-02 @ 22:06:43
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Linda

Hej!

Håller verkligen med dig om att du äter På TOK för lite för en vanlig männsika som tränar med! Tänk på att kroppen producerar mjölk och behöver energi till det!



här går det väl okej:) hoppas på att gå ner något kilo till onsdag men är tveksam hehe:)

kram

2009-07-03 @ 12:49:31
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0