Övningskört & plugg!

Idag så har jag varit ochj övningskört med min pappa. Vi körde först via E6 till helsingborg sedan körde vi in i stan och till Ö&B. Min pappa skulle köpa färg på Ö&B men dom hade inte det han ville ha så vi körde ner till Landskona till Ö&B där. Såklart hade dom inte det där heller. Men jag var överlycklig som fick köra dit. I love it. Men tyvär så har jag säkert en bra bit kvar innan uppkörningen. Men det är bara att köra köra köra! Så ska jag väll lära mig någon gång. Innan vi övningskörde så har jag bara varit hemma med lillan & jag har  samtidigt pluggat teori. Tänkte jag skulle åka in till körskolan imorgon & plugga. Då åker jag 10:11 och kommer hem vid 3 tiden. Älsklingen har semester nu tills den 3:e Augusti. Så han kan passa lillan en massa så jag kan åka in till körskolan. Göttgött. Har varit så himla jobbigt att ta med henne dit, för hon börjar skrika hela tiden. Det kan man väll förstå för hur kul är där från skala 1-100?! Jag vill bara ha mit körkort nu men mitt mål är att få det senast 31 December helst några månader innan. Jag vägrar att börja skolan utan körkort för jag kan inte pendla till skolan varje dag.  Då kommer jag garanterat vara ifrån Nova hel dagar då bussarna går skit dåligt.  ALDRIG I LIVET. Måste bara ha det helt enkelt alltså kommer jag inte ha tid för att blogga lika mycket, för jag anser att körkortet är det viktigaste efter min familj! Nu ska Nova nanna, jag och älsklingen ska bara ligga och mysa med varandra.
Ha en bra kväll alla!

//Mia




Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Ja men det är väl klart jag vill!!! Allt är bara så stressig just nu, men typ nästa vecka kan vi väl någon dag? Vore hur kul som helst! Där går vi två & A kommer förmodligen skrika som fan för att hon har nyss upptäckt sina stämband & jag kommer säkert inte säga mycket för jag är såååå "blyg" & vet inte vad jag ska säga.. Haha! Men då får du sparka mig i smalbenet! =) Kan se våra töser leka i framtiden =)

2009-07-09 @ 14:14:49
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: imberpluvia

Just det! Kan man inte läsa på Komvux/Distans? Det tänkte jag kanske göra i framtiden, läste omvårdnadsprogrammet i Landskrona, inte distans dock, under 1 ½ år.. missade en praktik som sabbade hela utbildningen för att de var så jävla korkade på den skolan. Jag gick till praktiken men sen fick jaginte för att jag var gravid, varför placerade dom mig på St Lars dååå??? Idioter! Så 1 ½ år for nothing.. Sen skulle jag göra om praktiken i Augusti 07, men vi miste Isabell Juli 07, kände inte riktigt för det och de hade ingen förståelse.

2009-07-09 @ 14:18:55
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: nicole

Hej! Jadå de e fint me oss :) er oxå? Fast i natt sov jag typ inget så e helt slut nu! Haft jätteont i magen till o från :S menmen så e det ju för vissa :) Pussar

2009-07-09 @ 14:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0