Godmorgon alla!

Igår så blev det inga bilder, så tänkte skriva kortfattat hur vår dag såg ut! =)

Började med att min lillasyster ringde och frågade om jag ville skjutsa henne till Åstorp, så det gjorde jag. Sen körde jag och älsklingen in till netto i klippan och köpte lite lördags godis. Sen blev det raka vägen ut till mina föräldrar!
Vi skulle fixa med min vackra volvo, men så blev det inte eftersom pappa först ville äta, så vi körde till klippan och köpte pizza.mm gott men jäkligt onyttigt! Sen så satte jag i löshår på min mormor, för hon skulle ut på raggarträff/karneval eller vad det nu var. Sen efter det så skjutsade jag min syster och hennes vän till klippan för dom skulle till Fjortis ekebo! Sen så körde jag hem till min gammelfarfar och så fixade min pappa och min kära sambo med bilen. Så jag började hjälpa till lite där. =) Sen var vi inne hos Novas GammelGammel farfar.
Sen efter det så körde vi hem och tittade på tv & hade det mysigt! =)


pussar






Kommentarer
Postat av: Johanna

Klippan skriver du .. du bor du nog inte långt ifrån min sambos farfar ;) Själva bor vi i Sthlm och är sällan på besök där nere, men härligt bor han :)

2009-09-20 @ 18:08:00
URL: http://skapandejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0