5 Januari<3

Idag så ringde min kära mamma och väkte mig, hon påminde mig om att jag ska beställa tid på körskolan. Sen så satt vi och pratade lite extra ett tag. Sen så började jag plugga lite på stadskörning. Sen gick jag och la mig igen och vaknade nu 2 timmar senare =)...Såg att min syster hade ringt, så jag ringde upp henne och pratade nyss med henne och det var trevligt, vi pratar ju inte jätte ofta längre<3<3<3
Usch mitt järnvärde tar kol på mig, jag ligger på 112hp , och som gravid ska man ligga runt 116hp. Så det är lite skillnad...En normal människas hp ska ligga runt 120-140 hp. Men men tänkte börja äta mer saker som innehåller järn. så ska kolla upp det på nätet nu. Älsklingen ligger fortfarande och sover, tycker att han kan få sova ut nu innan han ska börja jobba på onsdag<3 Det har varit så otroligt skönt att ha honom hemma över jul&nyår<3 ..Gud vad jag längtar efter att vår videokamera ska komma in i affären, vill ha den NU! Ska ringa och fråga om den har kommit in nu<3 Annars så ska denna veckan gå åt att plugga på körkortet ..Så mycket jag orkar då! Känner att min kropp börjar bli svagare, jag är så himmla trött och har hont i kroppen över allt. Men gud vad jag längtar efter vårt lilla liv i magen..Längtar tills den finns hos mig och älsklingen.. Men redan från ultraljudet så blev kände både jag och älsklingen Lycka<3 Det är vårt egna lilla barn, och vi kommer att älska det barnet i all evighet<3 känns så underbart att ligga och prata med den och den buffar tillbaka som svar. Förresten när kristel var här så pratade hon med den och la örat på magen, då fick hon en spark på sitt öra. Hon är den första förutom mig&älsklingen då som har känt den<3 Det var rätt kul. fast jag vill att mamma och alla dem ska kunna känna den med..Det hade varit underbart<3 Men men dom får ju iaf mysa och kela med den när den födds<3..Nu är förresten nästan allting fixat till H*n<3 Det ända vi inte har är sängkläder, badbalja & bilstol<3 Helt underbart, nu fattas bara vårt lilla underbara barn<3Vill ha det jätte mycket nu, fast tiden är inte mogen ännu. Det är fortfarande 59 dagar kvar<3 ...Glömmer aldrig när jag hade över 100 dagar kvar och nu är vi snart i mål.<3 Helt underbart, idag så är jag i v 31+3 =)..Det ända jag fruktar innan bebisen kommer ut är förlossningen, Kan knappt föreställa mig den smärtan. Men det ska nog gå bra hoppas jag. Jag tror att det gör ont tills man får syn på det lilla livet, sen glömmer man smärtan<3 Gud min nyfikenhet är på 100% Jag har inte en blekaste aning om vad det kan vara för kön på vår bebis, och jag kan inte föreställa mig hur det ser ut, vill bara ha ut den så att jag får träffa den lilla nu! <3 Vill se hur den ser ut och vilka personligheter den har<3..Jag vill se älsklingen när han blir pappa och hur han blir lycklig, för han längtar minst lika mycket som jag gör<3 Men men det är bara att låta tiden mogna, där är ingeting vi kan göra för du kommer till oss när du är redo älskade vän<3 =)

Ja annars så ska jag väll bara ta det lungt och sova mm idag =)..Ska ut och gå en liten runda senare, jag behöver frisk luft i kroppen så att man kan bli lite piggare<3 När man tittar ut ser vädret jätte mysigt ut, lite kallt men solen skiner ändå till MAX<3 =) Jag måste försöka hålla mig till mit nyårslöfte att jag ska ut och gå lite varje dag. Nä nu ska jag gå och väka min lilla älskling, han kan ju inte sova bort hela dagen =)

Ha det fint //Mia




Måste bara få skriva av mina känslor till de som står mig närmast i denna världen<3 Det är inte ofta man gör det men det är jätte viktigt att verkligen berätta för alla hur mycket de igentligen betyder för en<3 Glöm aldrig att säga hur mycket du älskar dina närmaste här i livet för det gör vi annars för sällan. <3

  - Jag älskar dig syster<3 Är så glad att du finns i mitt liv och du har en väldigt speciell plats i mitt hjärta<3 Du är speciel i din personlighet, men det är så fint och du ska veta att du är min stora förebild fastän jag är din stora syster<3 Har aldrig träffat någon som dig och jag avgudar verkligen din starka personlighet du är en så fin människa<3 Och det är någoting som ingen kan ta ifrån dig<3 Du är min bästa vän Sandra<3

 - Älskar dig Min minsta lillasyster<3 Du är så underbart söt  och det finns ingen i hela världen som skulle kunna ta din plats i mitt hjärta<3 Jag älskar dig till max. Du är min lilla syster som jag alltid har älskat och alltid kommer att älska<3 Tack för att jag har blivit din stora syster<3 Du är min bästa vän Emmy<3


 - Gud kan inte beskriva med ord hur mycket ni betyder för mig, Ni är bland det bästa som jag har fått i mitt liv<3 Och jag tackar gud för att jag har fått er som föräldrar, finns inga bättre än er<3 Är glad för att ni har gjort mig till den människan jag är idag<3 Ni kommer alltid att ha en väldigt speciel plats & stor i mitt hjärta och i mitt liv jag älskar er<3

 - Älskling du betyder så mycket för mig, jag har bara kännt dig i ca 2 år, men det känns som om du har funnits hos mig i hela mitt liv, med dig kan jag vara mig själv och jag är så beroende av dig. Du är min älskade lilla jimmie älskling och du har en väldigt speciel plats i mitt hjärta och liv<3 Jag hoppas att jag kan få älska dig hela mitt liv, du är en så unik och fin människa<3 Jag älskar dig otroligt mycket Älskling <3<3

 - Sen har vi vår lilla älskling, som jag inte kan lägga ut bild på ännu, Kanske om 59 dagar hehe=)..Jag har inte träffat dig ännu men du har en väldigt stor plats i mitt hjärta, kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig lilla vännen, jag vill bara ha dig här hos mig. Kärleken till dig är redan stor, men kommer bli ännu större när vi träffas<3 Men det återstår bara att se när vi träffas<3 Jag älskar dig lilla älsklingen för du är mammas lilla älskling och det kommer du alltid att vara<3<3




Sen älskar jag alla i min släkt tack för att ni finns i mitt liv och är så underbara<3
Tack så jätte mycket alla i familjen och släkten för att ni gör mitt liv värt att kämpa för..Jag Älskar er så himmla mycket<3<3


Kommentarer
Postat av: Fia

Du kommer klara förlossningen galant :D jag var med lite orolig innan men när du väl är inne får du en sådan kraft som du absolut inte trodde du hade.

Enorm upplevelse..:D



*Kram

2009-01-06 @ 00:10:46
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Postat av: Jenny (Libero:jcc)

Ooo, fin mage!! =)

2009-01-06 @ 04:27:55
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0