=)

Jag måste ha något som peppar mig!


Om man tittar på massa kändiskroppar så peppas jag lite, fast jag vill ju inte bli överdrivet smal men som J Lo. Stor rumpa och lite smalare midja. Nä men jag låter godiset vara om jag tänker på att jag inte vill bli tjockare. Igår så klippte jag isönder mina sista byxor till shorts. Så nu måste jag gå ner om jag ska kunna ha jeans på mig igen. Har jätte många men dem är försmå. Tråkigt varje gång jag ska testa dem och dom inte passar.

Ett bra tips som också peppar lite till att gå ner är om man har ett par byxor som inte passa. Man kan sätta som mål att kunna få på sig dem.  Sen kanske det inte syns på vågen så mycket att man har gått ner utan det känns på kläderna. Tänk på att musklerna väger också ju.



Jag är glad för min kroppsform, fast den ska vara lite smalare bara. Då får jag en putig rumpa och smal mage. I want that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0