11 December<3

Idag är det exakt 12 veckor kvar tills den lilla är beräknad att komma till världen<3 Gud vad jag&älsklingen längtar efter dig vår lilla ängel. Varje dag ligger vi och känner på magen och leker med dig. Du är vår lilla älskling som vi älskar så himmla mycket<3 Pappa han blir alltid lika rörd/glad när han känner att du leker och besvarar han. Gud var vi längtar efter dig, du är vår lilla ängel och hela vår värld<3



Idag så har jag haft sovmorgon, det var skönt och det behövdes med tanke på min järnbrist. Idag är det 1 vecka kvar tills vi slutar på komvux<3 Kommer sakna det samtidigt som det ska bli skönt att vara hemma 1 år. Känns ju som att jag har gått i skolan i evigheter först grundskolan sen 1:an på gymnasiet och sen komvux. Jag behöver lite skolledigt. Men aldrig har det kännts så här bra att gå i skolan, jag älskar komvux. Det märks eftersom jag fick bra betyg efter allt mitt slit i skolan. Snart börjar mitt liv som mamma, fast jag har egentligen redan börjat. När jag känner vårt lilla barn i magen då blir jag väldigt mammig hehe=) Idag ska nog mina kära systrar sova hos mig, tror jag=)..Nä nu ska jag göra vid mig ska snart gå till bussen!



ha dt fint / Mia


Foto<3  Ett fotografi jag tog i sommras med min mobil<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0