30 December<3

god morgon alla blogg läsare =). Idag så fick man riktig sov morgon, jag sov till 12:15 Sköööönt.<3 Men men idag så vet jag inte vad som händer...Blir väll mest att ta det lungt. Men är riktigt sugen att gå hem till mina föräldrar , men får se hur mycket ork man har till det.  Imorgon är det Nyårsafton. Då ska mina föräldrar och syskon komma hit..Även min moster och hennes dotter skulle hem till oss. Iaf så ska vi äta Räkmackor gott. Så min lilla söta mamma är iväg på netto i Savlöv och handlar sakerna tills imorgon. För min del så blir det att bara titta på raketer från lägenheten. Ljungbyheds folket är alltid lika galna när dom skjuter raketer, dom siktar ju mot människor istället för upp i luften. Känner verkligen att jag inte har lust att få en raket på mig!!! Kom nyss på vad jag ska göra hela denna dagen, STOR STÄDA tills imorgon. inte för att här är jätte stökigt men vill ändå att det ska vara mysigt när gästerna kommer hit. Tänkte tända ljus och sånt mysigt i hela lägenheten imorgon. Vill ha en mysig Nyårsafton<3  imorgon fyller även älsklingens lillasyster 9 år<3 Så ett stort grattis till henne, eftersom vi inte ses. Lyssnar på Massari just nu han är faktist rätt bra. =) Ska fotografera barnkammaren och vardagsrummet sen så lägger in lite bilder senare ikväll. =) Tänkte sätta upp spegelvägg i vardagsrummet Mysigt<3
Men men nu ska jag äta frukost, magen skriiiiker nu haha <3


Ha det fint // Mia


räkmackor -- Mmmm Längtar jätte mycket<3



frukost  ----- Dags för frukosten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0