För mycket!

Det har hänt så himla mycket. I torsdags när jag var ute & gick med vagnen så ringde min älskling till mig. Han sa att han hade trillat ner från ett tak när han jobbade. (Han jobbar med bygg). Han var påväg hem 6 skulle gå till Vårdcentralen för han hade ont i ryggen. Vilket slutade med att VårdCentralen ringde en ambulans. Jag körde hem till min mamma & hon fick köra in till Sjukhuset i Helsingborg. Jag var för nervös/rädd för att kunna fokusera på trafiken. När vi kom in så hade han varit på röntgen & låg i ett rum. Det var så himla hemskt, han fick ligga på en sorts "bår" Fastspänd från nacken & neråt. Han kom in med ambulansen vid 13:00 och röntgen bilderna var inte klara förrens runt ca 18:30. Så det var många timmar på sjukhuset. Det visade sig att det var en spricka i ryggraden + att en flisa av ryggraden hade gått av.  Sen fick han sova över där till fredagen. Men nu är älsklingen sjukskriven & kommer nog att vara det fram till slutet på December. :S Tur att han får sjukersättning annars hade vi inte kunnat betala hyran.

Jag har bestämt mig för att inte fortsätta på omvårdnads programet. Vet inte riktigt vad jag ska syssla med. Funderar på att gå en affärsbiträde utbildning. Nä nu orkar jag inte skriva mer.


pusspuss






Ta vara på vad ni har, man vet aldrig hur länge man har det!<3

Kommentarer
Postat av: Mother, Married &Twenty

Oj det lät hemskt! Hoppas han mår bättre snart!

2009-12-15 @ 21:39:16
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men fy så hemskt! Hoppas han kurerar sig snabbt och inte får några kvarstående men!



Krya på han...

2009-12-16 @ 01:55:52
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Jag finns här om du behöver prata. Kram

2009-12-16 @ 21:06:53
URL: http://mamalicious.org
Postat av: Lejla

Jag säljer kläder för bra priser . kika gärna in och se om något faller dig på smaken :)

2009-12-17 @ 00:34:03
URL: http://thelshop.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tråkigt att du inte vill fortsätta med omvårdnads programmet, jag går det och jag tycker de är super kul :)!

2009-12-17 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0