Förbannad!

Vi ska flytta den 1 April. Nyss fick jag veta att den idioten som bor där har ringt till hyresvärden & sagt att hon ville att någon annan skulle ha den. Någon som kunde flytta in den 1 Januari. Vi var vänner när hon gjorde det. Det kallar jag verkligen falsk människa. Tack gode gud att jag sa upp vänskapen innan jag fick veta detta! Hon tänker bara på sig själv, hon kunde inte glädjas med att vi ville flytta. Lika gott åt henne att hon får betala dubbel hyra!!!!!!!
Så nu skiter jag i henne!
------------------------ END OF STORY------------------

Idag så tänkte jag vara nyttig och gå ut på min långrunda, fast ensam för Nova får vara hemma hos sin pappa. Det går ju så mycket fortare att promenera ensam. Jag har varit duktig, jag har varit nyttig hela veckan. Det onyttigaste jag har käkat är mackor igår kväll men det är helt okej. Så länge jag inte äter sötsaker mitt i veckan. Jag vägde 78,4kg igår. Var tvungen att ge min älskling batteriet till vågen. Annars väger jag mig ca 2-3ggr / dag. Är ju som jag har sagt innan våg beroende. Nä nu tänkte jag gå och laga lite gröt & sen ska jag gå ut och gå (Här är jätte mycket snö, men så länge det inte är slaskigt är det helt ok.)


Nova lånade Alicas gunga när vi var hemma hos dem, första gången hon gungade & hon älskade det!














Kommentarer
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

OMG, vilken fitta! Hon är så jävla ful & äcklig på insidan så det är inte sant!

2009-12-17 @ 12:57:02
URL: http://mamalicious.org
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Glömde svara.. Mmm.. Tacoos!! Jag försöker undvika färs, men det finns quorntacos!!! :D

2009-12-17 @ 13:03:58
URL: http://mamalicious.org
Postat av: tess

jag hoppas VERKLIGEN att du pratat med "hon som bor där" och inte bara hyresvärden om detta så det är som han säger. Och jag kan tycka det är MINST lika idiotiskt att skriva sånna här saker i din blogg. Det hade jag sagt upp vänskapen om. Trodde inte du var en sån sorts människa som hängde ut folk så.

2009-12-17 @ 23:12:04
URL: http://tessoblandat.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ha ha ha ha man vet ju v MAN har folk nu....

2009-12-18 @ 15:35:54
Postat av: veronica

ha ha ha så här e det... du o maggi kan ju ta varann i hand ja har såååååååååååå många som vet vem jag är så ja behöver inte ta nån jävla skit från er är det nån som ska skäämmas så är det ni... maggi för att hon inte tar reda på fakta innan hon hänger ut folk och du för att för det första du har redan sett lägenheten och för det andra om du ville se den igen så får det ju helt klart passa mig som har bott där allt handlar inte om dej förstår du... jag visar lägenheten när det passar mej... punkt slut... Nu pallar inte jag med denna töntiga bonnaktiga stilen ni båda kör med så lämna mig ifred... jag vill inte ha med sånna som er att göra klarar mig bra med mina riktiga vänner som vet vem jag är oavsett luder som er.... tackk!!! och förrästen du borde skämmas för din pappa cyklar ju runt full i byn och misshandla oskyldiga människor... så tänkt dej för innan du dömer andra fan =)GOD JUL PÅ ER OXÅ..... DONT HATE ME CAUSE U AINT ME.....

2009-12-18 @ 15:47:34
Postat av: Anonym

du e sjuk i huvudet SÖK HJÄLP DITT JÄVLA OFFER HA HA HA psykotpat fan ajajaj akta dej för fan du skämmer ut dej ju lol

2009-12-18 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0