Måste skryta!

Jag skrev ju i måndags att jag vägde 82,9kg. GISSA VAD, jag väger nu 80,1kg Asså fråga mig inte hur men fan vad jag har gått ner mycket på 3-4 dagar. Det är ju 2,8kg. Jag är verkligen stolt över mig själv. Men det beror nog på att jag rör på mig super mycket är ute och går 1,5 timme varje morgon och ca 30-40 minuter på kvällen. Im proud jag har kommit igång bra. Igår åt älsklingen och dom chocklad men jag är rätt stolt höll mig till en solero Berryberry. =) Nä så nu tar jag upp tummen för mig själv!!!!

Kramisra Mia




Byebye tjockiiis meee<3 Hoppas vi aldrig möts igen. ;)

Kommentarer
Postat av: Maggi

Haha, men gud, så ser du inte ut i mina ögon :P

2009-12-03 @ 11:17:43
Postat av: Linda

Grattis, jag går sakta men säkert neråt, men det tar tid. Gravid kilon är jobbiga att få bort.

2009-12-04 @ 09:58:41
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0