Morning babes!

Sovit som en ängel inatt & tro det eller ej lillan sover fortfarande (10:22)..;)  Nu ska jag bara glo igenom allt jag gör nästan varje morgon, Blocket, hotmail, facebook, bilddagboken mm.  Sen ska jag köra och köpa spånbalar & lämna två filmer som vi lånade på macken igår :) Kollade på Snuten i varuhuset & Borta bäst hemma värst. Rekomenderar verkligen dom filmerna. =) Tack för en riktigt mysig kväll igår familjen!<3 Ska hem till mina föräldrar idag igen kör väll runt 2 tiden. Gud vad det var slirigt ute igår, lite läskigt att köra. Första vintern jag har mitt körkort ju! Nä nu måste jag fixa till mig dem stänger snart på lantmännen!

Pusspuss babes





Kommentarer
Postat av: TESS

Tyvärr kan jag inte ens komma ihåg att jag lånat dem pengarna :) Tyvärr!



men visst har jag pengar, har ju skaffat mig en utbildning för att kunna jobba och tjäna pengar! ;)

2009-12-19 @ 18:10:10
URL: http://tessoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0