Morning ♥

Idag så började vår dag med att min moster kom hit. Hon hade nyss lämnat lilla milis i skolan. Sen så snackade vi en massa & efter det gick vi ner till skolan för att hämta emilia. Istället för att gå hem med Nova så gick vi hem till dem istället. Där lekte vi med lera ochsnackade en massa. Men så smart som man var glömde jag skötväskan i bilen & fick gå hem med lillan när hon kissade & bajsade i blöjan. Men det var super trevligt att träffa lite släktingar. Sen ikväll så bär det av till mina föräldrar. Min pappa skulle kanske byta mina vinter däck mot dubbade däck. Sen vill jag träffa min familj nr 2 . Imorgon ska vi baka lite julgodis hos dem. =) Nä nu ska jag gå och laga lite middag. Får bli köttbullar & makaroner. =)



Kommentarer
Postat av: TESS

Gjorde när man var liten?! Det man gjorde när man var liten var att skriva ut saker på internet ist för att ta det med personen! Och jag ska sköta mitt? Den människan som kommenterat ditt patetiska inlägg då om att hon är en fitta?! Svarade du henne så också? Att hon inte har med det att göra och ska sköta sitt? TROR INTE DET! Så hade jag ist kommenterat och hållt med dig så hade det inte varit så jävla mkt gnäll om att jag lade mig i, eller hur?

2009-12-18 @ 15:57:03
URL: http://tessoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0