Nu är julen slut ♥

Nu är det slut på Jul ätandet för min del! :)

Nu börjar jag vara Hyffsat Nyttig! Så det får bli potatis, brunsås, lingon & kött till middag & inga sötsaker..:) Julen har varit jätte trevlig tack alla för en underbar jul. Vi firade julen ute hos mina föräldrar & sen igår var vi på julbord =) Det var super gott & trevligt. Marco & en som heter mattias åkte med oss hem från helsingborg så dem följde med hem och spelade lite wii. Sen kom Robin och Linda lite senare. Jätte trevligt kvällen sen kom det 3 personer till. Dom var här tills ett bra tag efter 12 =) Det var jätte trevligt iaf måste vi göra om. =) Nova var såklart över trött så henne fick man inte isäng förrens vid 1 tiden. Idag kommer hon som ska ha vår lägenhet för att titta en sista gång & det är klart att hon ska få göra det. Hade jag också velat men får vänta tills hyresvärden får tillbaka nycklarna. =) Sen kommer även min svärmor, hennes man & deras lilla vovve hit :) Så nu ska vi rya upp lite snabbt i lägenheten  innan hon kommer hit. =) Nä nu blir det frukost.

 

pusspuss M

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med bebisverkstan ser det ut att bli något syskon till er lilla dotter ännu:) ?

2009-12-27 @ 14:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0